2010. június 14., hétfő

Moksa Elixír: 10 csepp áldás minden nap

Amióta elkezdtem hirdetni a Moksa Elixírt, minden egyes találkozás alkalmával kiapadhatatlan kíváncsisággal tudakoltam a fogyasztók és a munkatársak tapasztalatait. Miben változott a közérzetük, energiaszintjük, kellemetlen tüneteik. Született-e megoldás a problémáikra? Aztán létrejött az az elhatározás, hogy itt ezen a fórumon gyűjtsük össze a hasznos véleményeket.

Azért a sajátoméról se feledkezzünk meg! A cseppek szedésével szinte első pillanattól kezdve nyugodtabbnak, kiegyensúlyozottabbnak éreztem magam. Az éjszakai átalvás problémáim megszűntek. Reggelente frissebbnek, energikusabbnak érzem magam. A kevésbé fontos dolgokat, gondolatokat elengedem.

És amiben még ez a történet segített nekem: átformálta az egészségről és betegségekről való gondolkodásomat és viszonyomat. Kikerekedett a kép, amely szerint a betegségek hátterében álló lelki problémák állnak, ezek feloldásában a mi vagyunk a kulcsszereplők. A betegségeket mi teremtjük magunknak, ezért ezek feloldásában egy egészen más hozzáállással segíthetünk magunknak és másoknak is.

Mindemellett célokat, nemes feladatokat és lehetőséget adott: legyek hírvivő, juttassam el a cseppeket minél több ember számára.

Ha többet szeretnél tudni, látogassál el a www.moksacsepp.hu oldalra!


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a Moksa Cseppek! Mindenkinek ajánlom!

    Kiss Rita
    lelkes felhasználó

    VálaszTörlés
  2. A cseppek használata óta azt vettem észre, hogy könnyebben hozok döntést, objektívebben látom a problémákat. Könnyebben veszem az akadályokat.
    Pont azon a területen változtam ami gyengém.

    VálaszTörlés
  3. Nem lepődnék meg ha ez a két hozzá szólás egyetlen IP-címről jött volna

    VálaszTörlés